e-mail, agenda en documentbeheer

e-mail, agenda en documentbeheer

Publiceervoormij.nl adviseert u over de mogelijkheden tot online samen – en tegelijk! – werken aan documenten. Over de mogelijkheden om bijvoorbeeld samen en tegelijk taken en projecten met collega's op een efficiënte wijze te delen. Over het informeren van partners en klanten. Het beheren van agenda’s, het voeren van discussies en het publiceren van informatie. Ongeacht de locatie en het apparaat waarop wordt gewerkt.

 

Google Apps

Meer dan vijf miljoen bedrijven zijn overgestapt naar Google Apps zodat werknemers overal en altijd beter kunnen samenwerken en productiever kunnen zijn. De oplossing van Google is 100% cloudgebaseerd. Dit betekent dat software net zo eenvoudig wordt bijgewerkt als uw browser wordt vernieuwd. Met Google Apps hoeft u geen servers aan te schaffen en te onderhouden en worden IT-kosten verlaagd en de complexiteit verminderd.

Als Google Apps reseller informeren we u graag over de mogelijkheden, en vooral de besparingen. Bel ons op 06-54970030 of laat een bericht achter.


Uitspraken van gebruikers van Google Apps


“De flexibiliteit en efficiency van Google Apps zorgen ervoor dat we de concurrent een stap voor blijven: upgrades vinden plaats op basis van de nieuwste technologie en worden niet beperkt door budget of personeel voor verouderde systemen. Als je Google Apps eenmaal hebt, beschik je altijd over de nieuwste versie.”
—Ravi Simhambhatla, Chief Information Officer, Virgin America


“Met Google Drive en Google Documenten kunnen meerdere teamleden aan inhoud werken. In een en hetzelfde gedeelde document kun je direct zien hoe de inhoud zich binnen afzienbare tijd ontwikkelt van concept naar script voor een tv-commercial.”
—Jim Nielsen, manager Enterprise Technology Architecture and Planning, Shaw Industries


“ Google Apps bespaart ons over vijf jaar miljoenen dollars ten opzichte van de alternatieven die we hebben bekeken en biedt ons wereldwijd gegevensherstel, ongekende integratie en apparaatonafhankelijkheid.”
—Todd Pierce, Vice President of IT, Genentech


“Google Apps kan eenvoudig met meerdere apparaten worden gebruikt. Hierdoor is er meer flexibiliteit en ondersteuning voor medewerkers die mobiel willen werken. Een groot aantal medewerkers gebruikt hun eigen iPads, iPhones en Android-apparaten om toegang te krijgen tot hun e-mail en agenda’s. Dit was met het oude systeem niet zomaar mogelijk.”
—Nigel Dufty, IT Service Director, Specsavers


“Met Google Apps hebben we sollicitatiegesprekken met kandidaten via videochat kunnen voeren. Ook hebben we via Google Apps met regionale managers overlegd over belangrijke beleidsregels en de resources die voor deze nieuwe kantoren en collega’s nodig waren. Ik was zeer verheugd dat ik vanachter mijn bureau kon doen waarvoor ik normaal gesproken veel reistijd en -kosten kwijt was.”
—Ronen Lapidot, Senior Vice President of IT, Perry Ellis International


“Voortaan wordt Hangouts door ons voor een groot aantal vergaderingen gebruikt. Hoewel het team maar 20 minuten van elkaar verwijderd is, worden onze stafvergaderingen ook via Hangouts gehouden. Met Hangouts zijn we meer gefocust zodat de vergadering maar een half uur in plaats van het geplande uur duurt.”
—Jim Nielsen, manager Enterprise Technology Architecture and Planning, Shaw Industries


“Wij konden onze antispam- en antiviruscontracten opzeggen, waardoor we $ 25.000 per jaar besparen, en dankzij Google+ Hangouts hoefden wij geen investering van $ 100.000 in videoconferencingtechnologie te doen. Bovendien bespaarden we vorig jaar uiteindelijk $ 200.000 op de infrastructuur en onderhoudskosten die we zouden hebben moeten besteden aan installatiekosten voor gebruikers op ons oude IT-systeem.”
—Reginaldo Barbosa, Manager of Acquisitions, Telecom and Technology, Leroy Merlin Brazil